Pages

Thursday, January 7, 2010

^^^ jangan disebut lagi perkara itu ^^^

aku nak citer sket sal pantang aku nie.... ak harap lepas nie x de sesapa yg akan ungkit lagi pasal benda nie... impian ku hanya satu... untuk jadi ***** ********... so klu sesiapa tahu apa benda nie...
jangan sesekali cuba tuk bg komen ker mende.... aku amat sensitif sal benda nie.... ak tau impian ku ini susah tuk ku kecapi.... ak redha... tapi x beerti ak akan berhenti berusaha untuk mencapainya... mungkin sekarang bukan masa nya lagi....
AKu x nak org cuba2 nak ckp yg ak x leh nak capai impian ni.... or ade lak yg baek hati nak rekomen pa2 kerja yg berkaitan ngan benda tu.... or lg murah hati nak tunjuk ajar ak camner nak capai impian ku itu,,,, nie ak cukup pantang..... dah la cakap stail nak perli..... nyampah ak... ak tau la kamu tu berjaya..... ak nie sapa....so jgn sesekali nak cuba fahami aku.....FAHAM!!!....

No comments: