Pages

Thursday, July 8, 2010

TERLALU RINDU>>>

I`m sorry my friends... sesungguhnya idea muncul mencurah - curah pabila aku membaca blog- blog anda... tetapi masih juga tiada entry yg mampu ku tulis... sungguh malas terasa tangan ku unutk menyentuh keyboard ini... adakah ini tanda tubuhku protes akan keadaan ku sekarang?? <>
Aku seperti kembali ke masa lampau.. Oh.. peritnya hidup tanpa technology, tanpa facebook, tanpa music, tanpa movie....

semakin hari hati dan fikiranku semakin tidak tenang... pelbagai cara telah ku lakukan... Doaku pada illahi jua tidak putus2.. agar aku dilimpahi rezeki... agar aku dipertemukan dengan " other piece of my Heart "...
aku redha dalam melalui hari-hari mendatang tanpa laptop ku sendiri.. tetapi aku sering membebankan jiwa ini dengan pelbagai cetusa fikiran negatif...
aku tidak sanggup lagi untuk bergantung kepada orang lain.. I want my own personal laptop... no one can say whatever I do to it... no want can mad at me.. ooohh...
please... find me some solution to this problem.. it looks like it will drag my energy for the whole day if i`m thinking about this....
HUH!!... what to do then... I MISZ MY LAPTOP... give me BACK in GOOD Condition.. I have waited to long for it... Oh GOD!!... MISS HIM too MUCH!!

No comments: