Pages

Tuesday, March 29, 2011

Contest Gambar Pets Paling Comel

Gambar yang diketengahkan ialah gambar kucing kesayanganku yang kini masih HILANG...
(semoga kucing ku ini kembali kerumah)
Nama : Hitam aka Tam
Jantina : Jantan/male
Jenis: Kucing
Tabiat: Tidur sambil memeluk sesuatu sampai meleleh air liur, menjilat/membersihkan bulu x kira waktu, Poo + Pee di luar kawasan rumah yg org x nampak (malu2 kucing), teramat geli/x suka pada anak2 kucing yg lebih kecil, suka berjalan-jalan di sekitar rumah sampai hilang...

Nak Tags:

PS: pet saya x lah comel mana pun... tp saya suka sbb dia buatkan hidup saya ceria... ada banyk lg gmbr pet.. but ada kat KG... but this is my fav ones...

3 comments:

Syazwani Mazlan said...

amboi2... pet dye black color ..sebab tu hilang kot?? hehehe... comel...thks join... n gud luck yeee..:)

rozelt @ syaz said...

hehe..nie macam entry cari kucing hilang je..erm syaz x de pet nak join contest nie..

K.I.N.A said...

bila contest ni ended?hehe..tq weh sbb tag ak..insyaAllah ak buat yuk..