Pages

Wednesday, June 8, 2011

Release tension

firstly aku bukan nak mengeluh, @pun menyalahkn sesiapa...

seriously aku penat...
penat pikir, penat kerja, penat buat report, penat nak buat claim....n penat macam2 lg...
aku rasa cam nak cuti berbulan-bulan..... nak lari dari kenyataan... ke india mungkin...hahahaha...

sebenarnya aku sangat tension sekarang... x de org nak tolong dengar masalah aku , so aku cter la kat sini...

aku juga dah penat pura-pura aku ok...aku baik...

I`m also trying so hard to be a good friend to someone...but he never cares...
aku dah penat pikir ko...go to ----....!!!
what ever u do dah x de kena mengena ngan aku lagi...

sungguh dulu aku sayangkan kau... aku ambil berat kan kau..
sekarang tidak lagi... u can do whatever u want without me...

sia-sia saja....

aku dah penat dengar cakap org... it`s time utk org lak dgr cakap aku...

umur makin meningkat... to do list masih panjang berjela....
aku rasa sia sia...aku rasa aku masih ditakuk lama...
yg lain telah lama pergi jauh...
tinggalkan aku terkedek2 mengejar impian yg kian jauh menghindariku...
haruskah ku putuskan tali pengharapan....

Saat ku muhasabah diri,
ku sedari aku telah tewas dalam segala segi...
kerjaya, cita-cita, keluarga, cinta, bahagia, iman,
tewas dengan bayang2 ku sendiri...

tuhanku..
tunjukkan aku jalan yg lurus menghadap-Mu....
aku tewas tanpa-Mu...

kosongnya jiwa ini saat ini...
hambar tiada rasa, tiada warna, tiada seri....

Kasihanilah hamba-Mu ini Allah....

Princesseira
Ampang
8 June 2011 ; 9.30pm

2 comments:

Basyirah Abd Rahman said...

mun.. lama nya tak menulis! hehe.. kuatkan semangat mun. mmg selalu kita akan rase down, tetapi bangkitkan diri dengan kekecewaan dengan ingat nikmat yg ALlah berikan pada kita. Masih byk yg tak terhitung! cheer up dear:)

Unknown said...

mun saba ye..doa bnyk2..erm