Pages

Sunday, July 3, 2011

Tujuan Hidup

Dalam Gelap ku tercari-cari cahaya-Mu...
meraba-raba dalam kepayahan,...
Allah tunjukkan kami cahaya-Mu...agar kami tidak tersesat dari jalan-Mu yg lurus ini....


Mood : x stabil..

resah gelisah mencari sesuatu yg diri sendiri tidak tahu ...
pernah x korg rasa macam nie??
seperti hilang arah tujuan hidup...
terok benar kan klu aku cakap aku hilang tujuan...
sampai suatu saat nafas terasa sukar ....
aku cuba sibukkan diri dengan kerja...padahal kerja x lah sesibuk mana...
aku cuba hilangkan resah dengan shopping..namun by the end of day resah semakin bertambah...
aku cuba lepaskan kecewa dengan makanan... makan sepuas hati... namun tiada lah ia hilang...
aku cuba tidur dan berharap bila aku bangun resah gelisah ku hilang...
namun gagal...
kini tinggal jalan terakhir...
menyerah pada Sang Pencipta...bermunajat pada-Nya...
Aku yakin hanya Dia-lah yang mampu...

No comments: