Pages

Friday, August 5, 2011

Kerenah orang kita...

salam...hi slamat berpuasa...

aku nak cter sket sal kerenah orang zaman skang....
suka betul potong barisan....haish... klu masa kat jalan raya tu mmg slalu dah nampak...
tapi...
semalam betul2 dpn mata aku...
begini...
tepat jam 5 aku pun kuar opis...nek tren cam biasa..tp semalam kan hujan,
so ramai yg terkandas kat LRT Ampang tu... biasa la...org kita...selalu x sediakn payung sebelum hujan...ok..
back to the story...
so as usual, aku pun beratur la nak tunggu teksi...sambil tu bagi laluan org2 yg nak melintas ke arah parking lot...
pastu ada sorg auntie nie ngan someone..(husband kut) aku ingatkan diorg nak melintas...so aku bagi la ruang kat depan aku...then x jalan2...mcm dah masuk dalam barisan..husband dia kat tepi...
pastu aku pun tanya... "miss, u nak tunggu teksi ke?" then dia buat x dengar jer...pastu aku dgr husband dia ckp... kena beratur la...arrh..cam sial...

apa punya panjang line tunggu teksi ko x nampak ker? sesuka hati jer nak menyelit...haish...geram aku...nasib baik pastu diorg blah g bratur kat belakang...klu ko stay gak ctu mmg cari nahas la...

ujian di bulan puasa....

No comments: