Pages

Wednesday, December 26, 2012

Cuti Terakhir Hujung Tahun 2012

Assalamualaikum ..

Di saat ini aku bersyukur kerna masih diberikan peluang dan kesempatan untuk bernafas di bumi Allah SWT yg indah lagi mengasikkan ini.

Ramai yang menjangkakan dunia ini akan menemui kehancuran pada dec tahun ini terutama pihak-pihak Barat kerna mempercayai ramalan puak Mayan. Namun sebagai seorang muslim, aku percaya bahawa dunia ini pasti akan berlaku kiamat, namun bila waktu dan ketikanya hanya Pencipta-Nya yang mengetahui. Oleh itu, sentiasalah beramal seolah-olah kamu akan mati esok harinya dan berkerja lah seolah-olah anda akan hidup seribu tahun lagi.

......................................................................

21 Dec 2012 hingga 25 Dec 2012. Cuti terakhirku untuk tahun ini. Cuba sedaya upaya untuk berehat sebaik mungkin. Namun banyak juga halangan nya... ada beberapa perkara aku list untuk buat time cuti ni..ada yg buat ada yang x..

Checklist

  1. Renew Passport - Laos Trip >>> DONE
  2. Renew Lesen Keta >>> NOT DONE
  3. Wedding Syaz-Azman @Taiping >>> UNABLE TO ATTEND 
  4. Beli Baju- Laos Trip >>> NOT DONE
  5. Reunion Bowling SMKD >>> NOT DONE

sila la lihat checklist diatas.. hanya sempat buat 1. itu pun dah mengambil masa satu hari suntuk kat Imigresen  Alor Star tu.. aku duduk situ dari org penuh sampai dah clear... Ada masalah dgn cip kat passport yg baru tu.. haish..

No 2-3 tu , langsung x smpt... huhuhu...

PS: len kali kena check lu... family ada event lain x tyme cuti tu...


No comments: