Pages

Tuesday, October 9, 2012

Brooch Felt in Da House



Hi All my dearest readers and followers... hikhikhik :-).. Perasaan banyak readers and follower la pulak!

Saya sebenarnya minat sgt craft-crafting ni...
Di bawah adalah gmbr2 hasil kerja tangan saya yang x seberapa nie...

Brooch double layer flower









Brooch Single layer flower



























Brooch Polka Dot flower














Layered Brooch



























Saya juga sedang dalam improvement untuk mencantikkan lagi hasil kerja tangan saya nie..
Ada banyak lagi design dan warna sebenarnya..tp lupa nak amik pics..

Comel kan barang2 craft ni..klu pegi kedai dia..memang heaven la... boleh lepak berjam2 kat situ..hihihi..
Kepada sesiapa berminat ...boleh ler email kat saya or tinggalkan msg kat comment box..nanti saya reply...

Sekarang ni, hanya buat ikut permintaan .. mostly hantar balik Kedah...

PS: :-)

No comments: